Skoči na glavno vsebino
Select Page

1. dan

Vsem staršem sporočamo, da je 2. c razred srečno prispel na kmetijo. Tu smo se že udobno namestili, pogledali v hlev, nahranili živali v njem in pojedli slastno kosilo.

Po kosilu smo malo počivali v svojih sobicah, nato nam je gospa Olga pokazala, kako se naredi punčko iz cunj. Tudi mi smo se lotili dela in vsak je izdelal svojo punčko. Spoznavali smo živalske družine, pletli košarico, se kljub dežju lovili po dvorišču, šli na sprehod in zvečer spet šli v hlev, tokrat zato, da bi pomolzli kravo. Kar dobro nam je šlo. Zato so nam zvečer palačinke prav dobro teknile.

V galeriji si lahko ogledate prve slike.

Jutri pa novim dogodivščinam naproti.

2. dan

Po deževnem dnevu smo se prebudili v nekoliko megleno jutro. Radovedno smo pogledovali skozi okna, kakšen dan se nam obeta. Po jutranji gimnastiki in zajtrku smo se pripravili na pohod na Stari vrh. Začetek je bil nadvse vznemirljiv, saj je gospodar pripeljal na dvorišče traktor s prikolico, ki je imela sedeže podobno kot v avtobusu, le bolj po domače. Torej smo se vkrcali in prvi del poti smo se peljali. Potlej je bilo treba vzeti pot pod noge. Pogumno smo stopili v klanec in se pričeli dvigovati. Medtem smo opazovali jesensko naravo in kmalu smo se dvignili nad oblake, kjer nas je podzravilo sonce. Nekje na sredi poti smo srečali močerada in ga opazovali.

Naš cilj je bila koča pod Starim vrhom. Tam smo sedli za mize pod streho, ki so ostale suhe po včerjašnjem dežju. Naročili smo čaj, se malo poigrali in se pripravili na pot nazaj do Podmlačanovih. Tokrat smo morali vso pot prehoditi peš. A ni bilo težko, saj je pot vodila samo še navzdol. Nekoliko utrujeni, a zadovoljni smo se vrnili.

Kosilu je sledil zasluženi počitek, potem pa spet akcija: jahanje kobile, malo šolskih nalog, malica in že je bilo treba nakrmiti živali. Tokrat s sveže pokošeno travo. Dobili smo grablje ter koše, ter se pognali na travnik. Pograbili smo travo in jo v koših nesli v hlev živalim. Kako zabavno! Danes smo se tudi malo poigrali na igralih, ki so se končno toliko posušila po včerajšnjem dežju.

Večer smo zaključili s tabornim ognjem. Pridno smo pihali in poskrbeli, da je dobro zagorelo. Medtem pa smo zapeli vse pesmi, ki jih znamo, ter ugibali osebe. Zelo utrujeni smo komaj še zmogli pod tuš in umili zobe, prisluhnili pravljici za lahko noč.

Pa lahko noč do jutri, ko nas čakajo še zadnje dogodivščine. Vi si pa do takrat oglejte fotografije današnjega dne.

3. dan

Še zadnji dan našega bivanja na kmetiji Podmlačan. Po jutranji gimnastiki smo spet pospravili sobe in še pred zajtrkom z gospo Olgo zamesili velik lonec testa za domači kruh. Medtem, ko je vzhajal, smo pozajtrkovali ter pripravili naše kovčke za domov. Lep sončen dan nas je zvabil na igrišče, kjer smo se malo poigrali ter rešili še nekaj nalogic.

Potem nas je ga. Olga poklicala v svojo pekarnico, da smo oblikovali in pognetli vsak svoj hlebček ter ga dali vzhajat. Čez kakšno urico, ko je testo v peharju lepo naraslo, pa smo ga dali v vročo peč, da se je spekel. Gospodar Lado nas je povabil na svoje kopišče, kjer nam je razložil in pokazal, kako kuha oglje v oglarski kopi.

Po kosilu smo se poslovili od prijaznih gostiteljev, prevzeli vsak svoj spečeni hlebček kruha in se z avtobusom odpeljali proti Škofji Loki v objem svojih staršev.

Hvala našim gostiteljem za prijaznost, za zanimiva doživetja, ter odlično domačo hrano.

Še zadnji fotoutrinki v galeriji.