Skoči na glavno vsebino
Select Page

V četrtek nas je prebudil prekrasen sončni vzhod, opoldne se je prignala megla, zvečer pa nas že moči dež

Agata je četrtek doživela takole:

Danes zjutraj nas je učitelj Jože zbudil ob sedmih, tako kot ponavadi. Rekel je: “Dobro jutro!” Takrat se vsi zbudimo, ampak jaz in moje prijateljice v sobi še malo poležimo v posteljah in vstanemo kasneje. Ko pa res vstanemo, se uredimo in imamo 7.45 zajtrk. Danes smo imeli Nutello. Po zajtrku smo odšli na smučišče z avtobusom. Obuli smo smučarske čevlje in smuči ter se spustili po smučišču in potem odšli na štirisedežnico. Smučali smo do 11h, potem pa odšli po malico do avtobusa. Jedli smo orehov štrukelj. Do enih smo še malo smučali, potem pa odšli v dom. Imeli smo kosilo in nato odšli pospravljat sobe, saj jih vsak dan učitelji ocenjujejo. Sledile so dejavnosti. Vsak razred je imel svojo in ker sem jaz 7. a, smo danes imeli lokostrelstvo. Razdelili smo se v dve skupini. Fantje in punce posebej. Najprej smo streljali fantje, ta čas pa smo bile punce zunaj na snegu. Potem smo se še zamenjali. Prišli smo nazaj in imeli prosti čas do večerje. Zdaj beremo dnevnike. Ujela sem čas in vem kaj bomo počeli potem. PLESALI BOMO! No pa še to, jutri bo petek, kar pomeni, da odhajamo domov. Nisem ravno vesela, ampak skoraj vsega je enkrat konec.

V sredo je bila Rogla kljub megli čarobna

Dnevnik, 14. 12 2022 – Ivana Čengija

To jutro nas je spet zbudil učitelj Jože točno ob 7.00. Takoj sem se umila in oblekla ter začela s popravljanjem sobe. Pospravila sem svojo posteljo in stvari v sobi. Ob 7.45 sem se odpravila na zajtrk. Pojedla sem dva kosa kruha namazana z maslom in marmelado. Ob 8.20 sem se odpravila v sobo in se pripravila za smučanje. Vzela sem smučarske čevlje in jih dala v avtobus ter počakala še ostale, ki so še pripravljali smučarsko opremo. Ob 8.40 smo se z avtobusom odpeljali na Roglo. Na Rogli sem s težavo obula smučarke čevlje, z avtobusa vzela smuči in palice ter se s prijateljicami odpravila do smučišča. Tam smo počakali učitelja Gregorja. Ko je prišel, smo se ogreli in delali gimnastične vaje, nato smo obuli smučke in ponavljali zavoje v levo in desno. Ta vaja mi je bila všeč. Kasneje smo delali zahtevnejše vaje, zavoje levo in desno z dvigovanjem noge. Te smo delali do konca smučanja. Imela sem se zelo dobro in sem vesela, da imamo zelo dobrega in prijaznega učitelja. Ob 13.00 smo se odpravili do avtobusa, pospravili smuči in smučarske čevlje ter odšli do doma CŠOD. Razpakirali smo ob 13.40 in odšli v sobe, kjer smo počivali do kosila. Bila sem dežurna in sem pripravila mizo za kosilo. Za kosilo smo imeli pire krompir in čufte. Bilo je zelo okusno. Z Emo sva pospravili mizo in se odpravili v sobo. Od 14.30 do 15.30 sem pisala dnevnik in pospravila sobo. Ob 15.30 se je naš razred odpravil v športno dvorano, kjer smo plezali. Plezanja me je bilo malo strah, ker ne maram višine in plezanja. Preplezala sem do polovice stene in se spustila na tla. Učitelju Luku sem rekla, da ne bom nikoli več plezala. Zelo smo se zabavali ob igri korenčkov. Ob 17.30 smo se odpravili v sobe, kjer sem nadaljevala s pisanjem dnevnika. Ob 18.30 smo se odpravili na večerjo in pojedli okusne njoke s sirovo omako. Po večerji smo brali dnevnike. Za večerne aktivnosti smo lahko izbrali gledanje nogometa, cirkuške igre v telovadnici ali družabne igre. Večer je hitro minil, ob 22.00 sem hitro zaspala.

Sreda, 14. 12. 2022 – Maša Tomažin

Včeraj smo zaspale prej kot prvo noč, vendar sem spala malo slabše. Zbudila sem se pol ure pred bujenjem, kar mi je zelo ustrezalo. Ko smo se vse uredile, smo odšle na zajtrk, ki je bil zelo dober. Bilo je veliko izbire: dve vrsti kruha, jagodna marmelada, maslo, sadni čaj, mleko, kosmiči in kakav. zatem smo se preoblekli v smučarska oblačila in z avtobusom odšli na smučišče. Sicer bi raje tekla na smučeh, vendar tudi smučanje ni bilo slabo. Na smučarju smo nekaj vaj naredili v parih in nekaj posamezno, kasneje pa odšli v dom na kosilo, ki je bilo odlično. Kasneje smo imeli počitek in športne igre. Najbolj mi je bilo všeč plezanje, igrali pa smo tudi nogomet, košarko in odbojko. Imeli smo se super, saj smo se smejali in pogovarjali. Po športnih igrah smo imeli počitek in zelo okusno večerjo.

Torek na snegu in mrazu (Rogla -12 stopinj)

Zbudili smo se ob 7h. Naj bi imeli jutranjo gimnastiko, a je na koncu ni bilo. Po zajtrku smo se odpeljali na Roglo, kjer smo prva in tretja skupina imeli tek na smučeh, ostale skupine so smučale. Naredili smo okoli 10 km, mogoče malo več. V domu smo za kosilo jedli riž in piščančja bedrca. Po kosilu smo imeli eno uro prostega časa in vmes smo morali pospraviti sobo in napisati dnevnik, ker je bilo kmalu ocenjevanje sob nam ni bilo treba pospravljati, ker smo imele že pospravljeno v nulo. Po prostem času se je naša paralelka razdelila v tri skupine in sicer po razredih a, b in c. A je bil v telovadnici in vsi smo se preizkusili v plezanju, nekateri fantje so igrali košarko, ostali pa so s puncami igrali odbojko. Nekateri pa so pač sedeli na blazinah in se pogovarjali. B razred je šel z gospo Nado raziskovat okolico, c razred pa je imel v kleti lokostrelstvo. Od pol šestih do večerje smo imeli prosti čas, torej eno uro. Za večerjo smo imeli telečje hrenovke, zatem smo imeli pol ure prostega časa za pisanje dnevnikov. Kasneje gremo na pohod, namesto da bi gledali nogomet, ker so bili nekateri poredni. (Živa Emin Agatić)

Prvi dan v pravi zimski pravljici

Takole pravi Lucija:

Ob 8.00 smo se odpeljali izpred šole. Peljali naj bi se 1h in 45 minut. Sigurna sem, da smo se peljali skoraj enkrat več. Ko smo prišli, smo se razporedili po sobah (osebje ni preveč prijazno). Po kosilu smo se odpravili na smučišče. Vse je bilo belo, res pravljično. Potem smo se razporedili v skupine. Jaz ne znam smučat, zato sem bila v skupini s smučarji začetniki. Danes smo se le privajali na smuči in naš učitelj je zelo prijazen. Kljub temu, da nikoli ne smučam, res ni bilo slabo. Ko smo se vrnili smo imeli predavanje glede hišnega reda in programa za cel teden. Sedaj gremo na večerjo, potem pa poslušat FIS previla in se igrat športne igre.

Lucija

(Skupno 1.282 obiskov, današnjih obiskov 1)