Select Page

Angleščina

Pozdravljeni, spoštovani starši učencev 1. razreda.

Danes bi se vam želela zahvaliti za sodelovanje v času šolanja na daljavo. Hvala vam za vse poslane fotografije, posnetke in sporočila. Tak način dela je bil za vse nas poseben izziv, a smo ga zmogli. Učenci so v tem času pridobili precej novega znanja in prav je, da ste na to ponosni. Je pa res, da se vse to znanje pridobi le s trudom, zato je prav, da svoje otroke tudi pohvalite za opravljeno delo. BRAVO PRVOŠOLCI. Od sedaj  naprej se bomo srečevali v šoli pri pouku. 🙂  Lepo vas pozdravljam, učencem pa želim prijeten prihod nazaj v šolo.

učiteljica Mihela

14. UČNA URA: 1.c sreda, 13. 5. 2020, 1.a četrtek, 14. 5. 2020 in 1. b petek, 15. 5. 2020

Tudi danes te čakajo vozila. 14_ucna-ura_VEHICLES2-pdf.docx

 

13. UČNA URA: 1. a, 1.c ponedeljek, 11. 5. 2020 in 1. b torek, 12. 5. 2020

Od likov pa k vozilom: 13_ucna-ura_VEHICLES-pdf

 

12. UČNA URA: 1.c sreda, 6. 5. 2020, 1.a četrtek, 7. 5. 2020 in 1. b petek, 8. 5. 2020

Danes bomo utrjevali like in izrazili njihovo število: How many? 12_ucna-ura_SHAPES-2

Slušni posnetek:

 

11. UČNA URA: 1. a, 1.c ponedeljek, 4. 5. 2020 in 1. b torek, 5. 5. 2020

Pozdravljeni. Današnja učna ura se nahaja tukaj: 11_ucna-ura_SHAPES

Posnetek za delo v zvezek pa tukaj:

 

PRVOMAJSKE POČITNICE

 

10. UČNA URA: 1.b torek, 21. 4. 2020 

                            1. c sreda, 22. 4. 2020

                            1.a četrtek, 23. 4. 2020

Pozdravljeni! Sedaj smo si jih pa res prislužili, kajne? Prvomajske počitnice: 10_UCNA_URA-1r

9. UČNA URA: 1.b petek, 17. 4. 2020   

                          1.a/1.c ponedeljek, 20.4.2020

Hello, everyone! How are you today?

Tukaj je učna ura za danes. Prilagam pa tudi dva posnetka za pomoč. Kdaj ju boste poslušali, pa izveste v navodilih: 9_UCNA-URA

 

8. UČNA URA: TOREK, 14. 4. 2020 – SPRING FUN!

Pozdravljeni v 5. tednu dela na daljavo. Navodila za današnjo učno uro najdete tukaj: 8_UCNA-URA_

Za pomoč pri prvi in zadnji nalogi sem pripravila tudi dva posnetka:

 

 

 

Obvestilo, 8. 4. 2020

Nekateri starši ste mi že pridno pošiljali fotografije izdelkov, video gradiva ipd. vaših otrok. Hvala. Prosim tudi ostale starše, če mi lahko pošljete kakšno fotografijo, da vidim, kako zmorejo reševati naloge, kako so ustvarjalni ali kako se zabavajo pri delu za angleščino. Posredovani material pa služi tudi kot dokazno gradivo o delu vašega otroka. S tem tednom končujemo že 4. teden izobraževanja na daljavo, zato je prav, da dobim vsaj en odziv oz. povratno informacijo. Če imate težave s pošiljanjem video gradiva, me prosim kontaktirajte (mihela.kokelj@os-igroharja.si). Se bomo dogovorili po katerem kanalu boste to lahko storili.

 

7. UČNA URA: TOREK/SREDA, 7. 4. 2020 oz. 8.4.2020 – HAPPY EASTER (Velika noč)

Bližajo se velikonočni prazniki in kot bi mignil bomo barvali pirhe. Ponekod po svetu imajo navado, da otroci tega dne iščejo pirhe v travi, po dvorišču, okrog hiše …  Pri tem se neizmerno zabavajo. Tudi mi bi jih iskali po šolskem igrišču, če bi bili v šoli…

Najprej se ti bo predstavil velikonočni zajec. Zapleši z njim. Da bo lažje migati, naj ti starši podajajo navodila iz pesmice:

  • Hop hop little bunny
  • Spin spin little bunny
  • Walk walk little bunny

Za lažjo predstavo, kako se otroci ponekod igrajo si oglej pesmico Easter Egg Hunt. Nato pa še risanako Peppa Pig.

Če želiš tudi ti iskati pirhe, jih pobarvaj na tej pobarvanki:

DODATNO: Na tej spletni strani pa najdeš še več velikonočnih pobarvank:  KLIK TUKAJ  Tu najdeš tudi pirhe. Če jih pobarvaš in skriješ v travo, lahko nahecaš starše ali bratce in sestrice, da jih poiščejo. Lahko jih izdelaš tudi sam iz navadnega belega papirja … Veliko zabave!

6. UČNA URA: SREDA, 1. 4. 2020 – THE BUTTERFLY COLOUR SONG

Učenci in učenke, zopet vas povabim na spomladanski sprehod. Tokrat med metulje. The butterfly colour song. Uživajte. Ko se vrnemo v šolo, bomo pesmico skupaj zapeli in zaplesali, zato se jo le naučite. (: Komaj čakam, da vas slišim.

Še več metuljčkov: KLIK

Če želiš, naprosi starše, da izdelate origami Butterfly, ali pa pobarvaš eno izmed pobarvank na tej povzavi KLIK.

DODATNO: Za posebne ljubitelje metuljev, pa pripenjam še nekaj pesmic: Flitter-Flutter, Fly, fly the Butterfly, Butterfly Finger Family

5. UČNA URA: PONEDELJEK, 30. 3. 2020 – SPRING

Pozdravljeni učenci in učenke. Začenjamo 3. teden pouka na daljavo. Začnemo tudi z angleščino? Seveda! Najprej se pozdravimo s pesmico: KLIK

Že en dober pomladanski teden je za nami in vedno glasneje prepevajo ptice. Ptički so se že ženili na gregorjevo, sedaj pa poglejmo, kako se pogovarjata ptička Paul in Peter: KLIK

Ko se vrnemo v šolo, se bomo naučili eno družabno igro v angleščini, kjer bomo izbirali ptičke in merili svoje moči. Sedaj te pa povabim, da se poigraš s prstki in se naučiš prstno igro: KLIK Ko se vrnemo v šolo, mi boš pokazal, kako ti gre. Lahko pa mi starši pošljejo tudi videoposnetek.

Če želiš, lahko pobarvaš pobarvanko SPRING.

 

4. UČNA URA: SREDA, 25. 3. 2020

Danes pa še enkrat poslušaj pravljico o opici, ki je iskala svojo mamico Monkey puzzle. Predlagam, da si jo ogledaš skupaj s svojo mamico, saj je danes prav poseben dan-materinski dan, po angleško Mother`s day.  Po ogledu pravljice, poslušajta še pesmico.

Pobarvaj eno izmed pobarvank, ki jih najdeš tukaj in tukaj. Podari  jo mamici. Lahko izdelaš tudi voščilnico.

3. UČNA URA: PONEDELJEK, 23. 3. 2020

Pozdravljeni v 2. tednu učenja na daljavo. Mi znaš odgovoriti na naslednji dve vprašanji? Odgovor mi lahko s pomočjo staršev pošlješ tudi na moj elektronski naslov. Bom vesela tvojega odziva.

  • How are you? HAPPY/SAD/NOT SO GOOD/EXCITED?
  • How`s the weather? SUNNY/CLOUDY/RAINY/SNOWY?

Danes pa se bova sprehodila po džungli. Na pot se odpraviva s pesmico.

Se spomniš katere živali nastopajo v pesmici? Jih znaš poimenovati v angleščini?

Poskusiva:                                                 

Na sprehodu po džungli pa srečava eno izgubljeno opico. Poslušaj pravljico, kaj se zgodi, če mala opica izgubi svojo mamico. Le kdo ji bo pomagal pri iskanju? Poslušaj zgodbico priljubljene otroške pisateljice Julie Donaldson. Pravljico lahko poslušaš tudi v pesmici.

Sedaj pa zapiši v zvezek naslov MONKEY PUZZLE in nariši pet živali iz zgodbice. Če znaš, lahko s pomočjo staršev tudi kakšno poimenuješ v angleščini ter zapišeš ob ilustracijo.

Za konec pa ponoviva še pesmico Five little monkeys. Ti je kaj znana? Zapleši.

 2. UČNA URA: RAIN, RAIN, GO AWAY! (Dež, dež, pojdi stran!)

  1. PONOVIMO: Igra o vremenu, ki jo že poznaš.
  2. Poslušaj pesem: Rain, rain, go away
  3. Učencu predvajamo pesem, da posluša. Pri naslednjem predvajanju naj zraven pripeva. Da bo bolj zanimivo naj si pripravi velik dežnik in tretje poslušanje (oz.petje) izvede tako, da stoji pod dežnikom, ki ga vrti v rokah in pripeva. Potem poskusi peti samostojno in namesto besedic za družinske člane/prijatelje, naj uporabi svoje ime. (Besedila pesmi ni potrebno natisniti in lepiti v zvezke.)

    Rain, rain, go away
    Come again another day
    Daddy wants to play
    Rain, rain, go away

    Rain, rain, go away
    Come again another day…

    (Namesto “daddy”, vstavimo lahko mummy/brother/sister/baby/grandma/grandpa/imena prijateljev…)

    Namig: Tudi starši lahko stopite pod dežnik in zapojete. To bo veselje!

  4. ZAPIS V ZVEZEK: Učenci zapišejo naslov pesmice RAIN, RAIN, GO AWAY! (Če ima učenec težave, naj pomagajo starši, saj je pisanje v angleščini za 1. razred kar precej zahtevna veščina in ne zmorejo še vsi.)  Narišejo sebe pod dežnikom. Učence usmeriti v čim bolj barvit in zanimiv dežnik. Kako poimenujemo dežnik v angleščini? Klikni!

1. UČNA URA: WEATHER (vreme)

  1. PREDSTAVITEV IN POSLUŠANJE: Učencem običajno s simboli predstavim nekaj vremenskih slik, a ker poteka delo na daljavo, bomo to lažje storili s pesmico: How`s the weather? 
  2. IGRA IN GIBANJE: Za vsako vrsto vremena, ki ga vidite v pesmici, se učenec domisli en gib. Npr. sončno vreme lahko pokažejo tako, da z rokama nad glavo oblikujejo krog; oblačno vreme lahko pokažejo, da se primejo za glavo, deževno vreme lahko prikažejo tako da prstki migljajo, medtem ko se spuščajo v počep; sneženo vreme pa pokažejo tako, da se uležejo na tla in spijo tako kot narava pozimi. Potem, pa naključno izgovarjate oz. poimenujete vreme (»It`s snunny.-It`s rainy.-It`s sunny.- It`s snowy….«), učenci pa pokažejo dogovorjeni gib. Igro lahko popestrite tako, da vedno hitreje podajate vreme.
  3. ZAPIS V ZVEZEK: Učenci naj v zvezek zapišejo naslov z najljubšim flomastrom- WEATHER. Narišejo naj štiri simbole (sonček, oblaček, dež, sneg), spodaj pa poimenuje, kaj predstavljajo (SUNNY, CLOUDY, RAINY, SNOWY). Pri zapisu lahko pomagajo starši ali starejši bratje in sestre.
  4. ZAPLEŠI IN ZAPOJ: Kakšno je vreme, lahko vprašamo tudi takole: What`s the weather like today?

DRAGA UČENKA, DRAGI UČENEC.

Ker nisem tvoja razredničarka, se o učenju na daljavo žal nisva pogovarjala. Prav gotovo si se pa pogovarjal s svojo učiteljico ali s starši, ki ti bodo vsak dan sporočili, katere naloge opraviš sam. Ponekod boš pa potreboval tudi njihovo pomoč. Pri delu uporabljaj zvezek za angleščino, če je pa morda ostal v šoli, si pa pripravi bele liste in jih sproti shranjuj v posebni mapi.  Pri učenju bodi ustvarjalen.

Zate je najpomembneje, da poslušaš pesmice, zraven prepevaš in se gibaš.

Če ti uspe narediti tudi ostale naloge, pa ti že sedaj čestitam, saj so zabavne in poučne.

Vem, da zmoreš! Pri učenju ti želim obilo zabave.

Učiteljica angleščine Mihela Kokelj

Kontakt: mihela.kokelj@os-igroharja.si

(Skupno 4,921 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost