Dragi sedmošolci!
Pošiljam vam gradivo za ta teden. Potujemo v Indijo. Se še spomniš, katero pesem smo poslušali v učilnici 140?
Tvoja naloga je, da zbrano poslušaš glasbo, pogovore in razlage:). V zvezek pa napiši imena inštrumentov, ki jih slišiš.
Naslednji teden (po 6. aprilu) se selimo v spletne učilnice. Tja dostopaš s šolskim e-naslovom. Ključ za vstop je muska7
Uspešen teden vam želim!
Vaš glasbenik:)
SREDA, 25. 3. 2020
1. šolska ura – 7.a
Sledi navodilom, ki so bila objavljena v ponedeljek, 23. 3. 2020, za 7.b in 7.c:)
PONEDELJEK, 23. 3. 2020
3. šolska ura – 7.c
5. šolska ura – 7.b
Dragi ponedeljkovi sedmošolci: bejevci in cejevci:)
Današnja naloga je predvsem poslušalska. Vzemi si čas za poslušanje in ugotovi časovni okvir. Vsa navodila so v priponki.
pentatonika_ustvarjanje – Full Score
slušni primer 1:
slušni primer 2:
slušni primer 3:
slušni primer 4:
slušni primer 5:
Za oddih med napornim delom pa vam pošiljam še dve spremljavi za veselo prepevanje. Odprite okna, naj se vas sliši:)
Narobe svet:
Najljubše stvari:
Gorazd Pintar, učitelj
SREDA, 18. 3. 2020
1. šolska ura – 7.a
Sledi navodilom, ki so bila objavljena v ponedeljek, 16. 3. 2020, za 7.b in 7.c:)
PONEDELJEK, 16. 3. 2020
3. šolska ura – 7.c
5. šolska ura – 7.b
Drage učenke, dragi učenci.
Vaša današnja naloga je, da ustvarite svojo lastno skladbo v maniri pentatonske lestvice. Vaše ustvarjanje je omejeno na tone 1-2-3-5-6, ali C-D-E-G-A. Bodite ustvarjalni:). Možnost pisanja melodije: note (glasbeniki in vsi, ki to obvladate), številke ali črke. Pišite v word ali pa list natisnite.
primer pentatonike:
primer 1. melodije:
primer 2. melodije:
Za vse navdušence pentatonike pa tale povezava.
Edward Grieg: Jutro klikni
Veselo ustvarjanje vam želim in ostanite zdravi.
Gorazd Pintar, učitelj