NIP 5. IN 6. RAZRED
POMEMBNO OBVESTILO!
Ponedeljek, 25. 5. 2020 bomo imeli videokonferenco v MS teamsih ob 11.00. Pred začetkom se prosim, prijavite tudi v Scratch s svojim uporabniškim imenom in geslom. Ponovili bomo učinke in nadaljevali z izdelavo projektne naloge. navodilo za lažjo izdelavo Nalogo oddaste do petka, 29. 5. 2020.
Ponedeljek, 18. 5. 2020 z učenci 5. razreda bomo imeli videokonferenco v MS teamsih ob 11.30. Pred začetkom se prosim, prijavite tudi v Scratch s svojim uporabniškim imenom in geslom. Ponovili bomo učinke in nadaljevali z izdelavo projektne naloge.
Za učence 6. razreda je navodilo v spletni učilnici.
Ponedeljek, 11. 5. 2020
5. razred, Učenci v ponedeljek, 11. 5. 2020 bomo imeli videokonferenco v MS teamsih ob 10.30. Pred začetkom se prosim, prijavite tudi v Scratch s svojim uporabniškim imenom in geslom. Ponovili bomo učinke in nadaljevali z uporabo smernih puščic za figuro.
Ponedeljek, 20. 4. 2020 za učence 5. razreda
Ponedeljek, 20. 4. 2020 za učence 6. razreda
Ponedeljek, 20. 4. 2020 Učenci 6. razreda, navodila za vas so v spletni učilnici, ob
Od srede, 1. aprila 2020, bodo vse vsebine za pouk učencev šestih razredov dostopne le še PREKO SPLETNIH UČILNIC.
Na tem mestu se vsebine NE BODO VEČ OBJAVLJALE!
Dostop do spletne učilnice IP NIP-RAČ je omogočen z AAI računom, ki si ga prejel/-a z Obvestilu za dodelitev dostopa do storitev omrežja Arnes v papirni obliki.
V spletne učilnice se vpisujete z AAI identiteto, ki vsebuje domeno šole @os-igroharja.si
UI: ime.priimek@os-igroharja.si
GESLO: prejeli na Obvestilu za dodelitev dostopa do storitev omrežja Arnes
Za vstop v SU boš potreboval enkraten KLJUČ. V kolikor še nisi vpisan je ključ za vpis IKT_RAC
Povezava do spletne učilnice NIP računalništvo_56
Za učence petih razredov bodo navodila na tem mestu oz. spletni strani (AKTIVNOSTI ZA PETI IN ŠESTI RAZRED SE RAZLIKUJEJO).
Delo za ponedeljek, 30. 3. 2020
Učenci 5. razreda (Učenci 6. razredov imate navodilo pod 5. razredom)
Spoštovani učenci pohvala vsem, ki ste uspeli oddati svojo predstavitev.
Po prijavi v Scratch kliknite na Ustvari
Kliknite na Vadnice
in poglejte Animiraj ime
S pomočjo omenjene vadnice animirajte svoje ime. Najprej ustvarite nov projekt. Projekt imenujte s svojim imenom ( Datoteka shrani kot). Animacijo svojega imena delite z drugimi jaz pa jo bom pogledala v soboto, 4. 4. 2020.
V kolikor potrebujete dodatni namig pri animiranju svojega imena mi pišite na enaslov majda.subic@os-igroharja.si in vam bom odgovorila.
Uživajte pri odkrivanju novih znanj na drugačen način Majda Šubic
Učenci 6. razredov
Prijavite se v spletno učilnico NIP računalništvo_56 do torka, 30. 3. 2020. Vsi, ki niste še oddali oz. delili svojih projektov (naloge za pretekla dva ponedeljka )v Scratchu to naredite do petka, 3. 4. 2020.
po prijavi v Scratch si poglejte vadnico Skrij in pokaži
osnovna naloga: pet balonov se prikazuje in izginja na različnih mestih
nadgradnja: mesto kjer se prikaže balon je naključno
dodatna naloga: balon se skrije, če se ga dotaknete z miško (zaznavanje) v kolikor znate uporabljati spremenljivke se dotiki štejejo. Ideje reševanja zapišite v forumu spletne učilnice. Projekt delite z drugimi jaz pa jo bom pogledala v soboto, 4. 4. 2020.
V kolikor potrebujete dodatni namig pri nalogi zapišite vprašanje v spletni učilnici NIP Računalništvo 56 in vam bom odgovorila.
Uspešno učenje na daljavo Majda Šubic
Delo za ponedeljek, 23. 3. 2020
Spoštovani učenci pohvala vsem, ki ste uspeli oddati svojo predstavitev.
Učenci 5. razreda
Po prijavi v Scratch si poglejte vadnico
Kliknite na Vadnice in poglejte Programiraj risanko.
S pomočjo omenjene vadnice pripravi svojo risanko (ustvarite nov projekt). Naslov svoje risanke si izberite sami. Vašo risanko delite z drugimi jaz pa jo bom pogledala v nedeljo, 29. 3. 2020.
V kolikor ste pozabili ali založili podatke za prijavo, skupaj s starši napišite sporočilo na naslov majda.subic@os-igroharja.si (prav tako v kolikor boste potrebovali nasvet pri nalogi) in vam bom posedovala podatek.
Uživajte pri odkrivanju novih znanj na drugačen način Majda Šubic
NIP 6- učenci šestega razreda
Danes lahko izbirate med vadnico Animiraj figuro ali Video zaznavanje.
Kliknite na si Vadnice in si poglejte Animiraj figuro in Video zaznavanje.
S pomočjo izbrane vadnice pripravi svoj projekt (ustvarite nov projekt). Naslov svojega projekta izberite sami. Vaš projekt delite z drugimi, jaz ga bom pogledala v nedeljo, 29. 3. 2020.
V kolikor ste pozabili ali založili podatke za prijavo, skupaj s starši napišite sporočilo na naslov majda.subic@os-igroharja.si (prav tako v kolikor boste potrebovali nasvet pri nalogi) in vam bom posedovala podatek.
Prosim da na majda.subic@os-igroharja.si do srede, 25. 3. 2020 iz svoje epošte sporočite katero vadnico ste si izbrali.
Uživajte pri odkrivanju novih znanj na drugačen način Majda Šubic
Spoštovani učenci opravičujem se za pozno objavo dela na daljavo. Danes ste doživljali prve izkušnje z učenjem na daljavo. Težava z dostopi, ki se jih trudijo vpleteni rešiti na vam dostopen način so zapolnjevale moj današnji dan.
Delo za ponedeljek, 16. 3. 2020
Predstavitev pripravite v Scratchu in jo delite v skupini. Ustvarite nov projekt z imenom Predstavitev in ga delite z ostalimi (v kolikor ste pozabili ali založili podatke za prijavo, skupaj s starši napišite sporočilo na naslov majda.subic@os-igroharja.si (prav tako v kolikor boste potrebovali nasvet pri nalogi) in vam bom posedovala podatek. Najkasneje v nedeljo, 22. 3. 2020 boste dobili moje sporočilo o vaši predstavitvi.
Pri tej nalogi predstavi tvoje današnje izkušnje učenja na daljavo. Vesela bom vaše povratne informacije, ki jo boste delili z nami. Dobrodošle tudi pobude, ki bi jih želeli deliti z nami. Lahko pa si izbereš predstavitev sebe.
Pri tej nalogi boš predstavil sebe in svoje hobije. Najprej pomisli katere so tri tvoje značilnosti, s katerimi bi se lahko predstavil s sliko in zvokom? Poišči ustrezno ozadje, dodaj figuro in še kakšen predmet, ki je povezan s tvojim hobijem. Tvoja predstavitev naj se začne s klikom na zeleno zastavico. Predstavitev naj bo interaktivna, to pomeni, da se ob kliku na figuro nekaj zgodi. Ob kliku na osebo se na primer pojavi oblaček z besedilom o hobiju, nato se oseba premakne. Med predstavitvijo se lahko spreminja tudi ozadje.
Primer predstavitve.
Učiteljica Majda Šubic