Učenci 4. razredov smo se v okviru projekta DEKD 2024 – DEDIŠČINA KULTURNIH POTI, MREŽENJA IN POVEZAV podali na Loško učno pot, ki je speljana v okolici naše šole. Na njej smo opazovali in raziskovali kulturne in naravne znamenitosti. Eden izmed glavnih ciljev je bil spoznavanje drevesnih vrst tega območja in njihova uporaba v življenju.
Znanje o različnih vrstah lesa so učenci uporabili v različnih likovno-tehničnih delavnicah, ki so jih pripravili naši učitelji in rokodelci.
V delavnici, ki jo je vodila gospa Petra P. Marko so učenci opazovali les, njegovo strukturo in ga po opazovanju risali, v delavnici, ki jo je vodil rokodelec Roman Jamnik so iz lesa izdelovali lesene piščali in iz njih izvabili pestre zvoke, v tretji delavnici, ki jo je vodil gospod Peter Črnilogar v ateljeju na Mestnem trgu, so učenci spoznali in rokovali z različnimi orodji, s katerimi iz odpadnega lesa in kamenja izdeluje in razstavlja nove umetnine.
Učenci so veliko spraševali, bili navdušeni nad novimi znanji, ki so jih pridobili in z velikim veseljem odnesli domov piščali, ki so jih izdelali in nanje tudi zaigrali.
Navdušenje otrok nad tovrstnimi dogodki je dokaz, da je ohranjanje kulturne dediščine v šoli in prenašanje na naslednje rodove še kako pomembno in dragoceno.
Več naj spregovorijo fotografije…
Koordinatorica projekta Irena Peternel