Skoči na glavno vsebino
Select Page

Naravoslovje

Ponedeljek, 30.3.2020 – 6.b
Sreda, 1.4.2020 – 6.c in 6.a

Pozdravljeni učenci!

Upam, da ste ta vikend izkoristili lepo vreme in šli na kakšen sprehod v bližnji gozd in se nadihali svežega zraka.

Pred nami je nov teden in še zadnja objava na spletni strani, saj od srede naprej nadaljujemo s poukom na daljavo preko spletne učilnice, zato se nujno prijavite v spletne učilnice s svojimi arnes naslovi!

Ta teden nadaljujemo s snovjo in bomo obravnavali CVET. V zvezke napišite naslov ZGRADBA CVETOV. Nato si preberite snov v UČ na straneh 99 in 100. Ko preberete snov, v zvezek prepišite spodnja vprašanja in pojme ter jih rešite oz. razložite.

  1. Kako je zgrajen cvet?
  2. Kje v cvetu se razvijajo ženske in kje moške spolne celice?
  3. Kakšna je vloga čašnih listov?
  4. Kakšna je vloga venčnih listov?
  5. Kako je zgrajen pestič?
  6. Kako je zgrajen prašnik?
  7. Razloži pojme:
  • Socvetje
  • Ženski cvet
  • Moški cvet
  • Enodomna rastlina
  • Dvodomna rastlina

Slikano izpolnjeno nalogo mi pošljite na moj elektronski naslov. Prosim vas da mi res pošiljate na elektronski naslov in ne preko eAsistenta. 6.b do četrtka, 2.4.2020 in 6.a ter 6.c do petka, 3.4.2020.

In še enkrat naj vas opomnim, da se prijavite v spletno učilnico.

Ostanite zdravi in lep pozdrav.

 

Pozdravljeni učenci!

Nujno preberite obvestilo, ki ga imate spodaj v priponki.

NUJNO OBVESTILO

Ostanite zdravi in lep pozdrav.

 

Četrtek, 26.3.2020 6.b – 2. ura
Petek, 27.3.2020 6.c – 1.ura in 6.a – 5.ura

Pozdravljeni učenci!

Drugi teden pouka na daljavo je že skoraj za nami. Prav tako je tudi zadnja ura naravoslovja v tem tednu. Upam, da Tokrat bo malce manj branja kot je bilo zadnjič.

Vaša naloga je, da preberete besedilo v UČ str. 98. Napišete v zvezek naslov: SPOLNO RAZMNOŽEVANJE ZAGOTAVLJA RAZNOLIKOST POTOMCEV. V zvezek prepišete spodnja vprašanja in nanje odgovorite. Rešena vprašanja mi pošljite na moj elektronski naslov do nedelje, 29.3.2020.

  1. Kaj predstavlja pojem spolno razmnoževanje rastlin?
  2. Kaj je oploditev?
  3. Kakšni so osebki, ki se razvijejo?
  4. Pojasni, zakaj ima spolno razmnoževanje v naravi prednost pred nespolnim razmnoževanje.
  5. Pojasni, kaj bi se v naravi zgodilo, če bi bile vse rastline neke vrste v vseh znakih povsem enake. (lahko si pomagaš tudi z animacijo na povezavi: https://eucbeniki.sio.si/nar6/1551/index2.html )

Ostanite zdravi in lep pozdrav.

 

Ponedeljek, 23.3.2020 6.b – 5.ura
Sreda, 25.3.2020 6.c – 1.ura in 6.a – 2.ura

Pozdravljeni učenci!,

Prvi teden pouka na daljavo je za nami in moram vas pohvaliti za vaše sodelovanje in delo. Kar tako naprej.

Najprej vam prilagam odgovore na vprašanja, da preverite, če ste pravilno rešili.

RAZMNOŽEVANJE JE POGOJA ZA OBSTANEK IN RAZŠIRJANJE VRSTE odgovori

Tukaj pa vam prilagaj še povezave do virtualnih ogledov in vaša naloga je, da raziskujete in se ob tem še zabavate ter učite angleško:

Kot sem povedala, spletne strani so v angleščini, pripovedujejo v angleščini, ampak bistvo je, da si jih ogledate in zraven povezujete z že usvojenim znanjem.

Ostanite zdravi in lep pozdrav.

 

19.3. 2020 2. ura – 6.b
20.3.2020 1.ura – 6.c, 5.ura – 6.a

Pozdravljeni,

Prvih nekaj dni je že za nami in počasi smo se že navadili na malce drugačen način dela, kajne? Zelo ste pridni s pošiljanjem povratnih informacij in le tako naprej.

V zvezek zapišite naslov: RAZMNOŽEVANJE JE POGOJ ZA OBSTANEK IN RAZŠIRJANJE VRSTE

Preberite besedilo v UČ str. 95 – 97 in besedilo eučbenika na povezavi: https://eucbeniki.sio.si/nar6/1551/index.html (preberite si poglavja: Rastline se razmnožujejo tudi nespolno, Načini nespolnega razmnoževanja rastlin in Prednosti in pomanjkljivosti nespolnega razmnoževanja).

Spodnja vprašanja prepišite v zvezek in nanje odgovorite:

  1. Kako se rastline lahko razmnožujejo?
  2. Kako se rastlina nespolno razmnožuje? (načini)
  3. Katere so prednosti nespolnega razmnoževanja?
  4. Katera je največja pomanjkljivost nespolnega razmnoževanja?
  5. Katera je posebna oblika nespolnega razmnoževanja? Za katere skupine rastline je značilna?

Slikane odgovore na vprašanja mi pošljite na moj elektronski naslov in sicer:

  • 6.b do 23.3.2020
  • 6.a in 6.c do 25.3.2020

Poleg tega vam pa dam še eno nalogo. Vsak dan pojdite vsaj za eno uro v naravo, tja kjer ni veliko ljudi. Med sprehodom opazujte naravo, nadihajte se svežega zraka in fotografirajte rastline (lahko tudi živali), ki jih srečate na poti. Fotografije rastlin vam bodo prišle prav malce kasneje, zato si jih shranite. Fotografij mi ni potrebno pošiljati.

Če pa hočete izvedeti še več in se ob tem še malo zabavati, si poglejte portal https://www.ucimse.com/ .

Ostanite zdravi in lep pozdrav.
Alenka Stanonik

 

18.3.2020 1. in 2. ura – 6.c in 6.a

6.c – tisti, ki še niste prepisali snovi, jo prepišite do konca in potem rešite delovni list, ki se nahaja pod prejšnjo objavo. Izpolnjen delovni list mi pošljite na elektronski naslov.

6.a – rešite delovni list, ki je pred prejšnjo objavo in mi ga pošljite.

RASTLINE SE RAZMNOŽUJEJO Z DELITVIJO CELIC

Ostanite zdravi in lep pozdrav.

 

16.3.2020 5.ura – 6.b

Na povezavi imate delovni list, ki ga rešite in izpolnjenega pošljete na moj elektronski naslov do četrtka, 19,3.2020. Lahko ga slikate in mi pošljete samo sliko, lahko ga skenirate ali pa ga rešite na računalniku in ga pošljete kot wordov dokument. Dodano imate še ppt predstavitev, če kdo še ni do konca prepisal snovi.

RAZVOJ IZ SEMENA

UTRJEVANJE ZNANJA NAR 6

Lep pozdrav.

 

Pozdravljeni!

Tukaj bodo objavljena vsa navodila za delo doma pri predmetu Naravoslovje 6. Prosim vas, da sproti spremljate in naredite naloge, saj gre za obliko pouka. Če boste imeli kakšno vprašanje, mi pišite na alenka.stanonik@os-igroharja.si.

Lep pozdrav.
Alenka Stanonik, učiteljica

 

(Skupno 2.873 obiskov, današnjih obiskov 1)

Orodna vrstica za dostopnost